Idilg ben 3 ay oğlumu kucağımda gezdirdim sabaha kadar hiç uyumadan. Oğlum prematüre olduğu için giydirirken bile korkardım o yüzden annemde kaldım 3 ay boyunca. Bir ara aynı kucağımda gezdirirken koridorun ortasında uyuyakalmışım ayakta oğlum kucağımda annem lavaboya girerken bakmış ayaktayım girmiş çıkmış bakmış ki kıpırdamıyorum bir şey oldu zannetmiş öyle geldi uyandırdı beni.
Kaç kere ağlama krizine girdi acile gittik.
Biogaia ve nurse bizde hiç işe yaramadı. Nbl probiyotik kullanmaya başladıktan sonra uyuyabildim artık. Kendiliğinden gaz çıkarmaya başladı ara ara sıkıştığımda yüzüstü yatırdım karnına sıcak havlu koydum ayaklarını da sıcak tuttum birde saç kurutma makinası sesi açtım 3. ayda uyumaya başladı.
Sonra masaj felan yapmaya başladım şimdi daha rahatız. Nbl hala kullanıyorum. 4 ay 24 günlük şuanda rahatım. Uyku düzeni de oturttum. Saatli uyutuyorum artık