Idilg kakasından örnek aldılar birde kan felan aldılar o şekilde baktılar. Tabi birkaç test daha yaptılar ama asıl alerji bölümüne gitmen gerekiyor detaylı bakılması lazım dedi. Bende gittim tabi hemen ama biraz daha beklememi söylediler 6 aylık olunca gidecem çocuk alerjiye.
Süt ve süt ürünleri yemiyorum içmiyorum. Rezene, çikolata, fındık, fıstık, tahin kesinlikle yasak. Herşeyi zeytinyağıyla yapıyorum