Nilist Annem kardeşime hep can bebe kullanırdı. Çokta memnundu. Bende primayla başladım ama fiyatları çok arttı. Can bebenin kendi sayfası üzerinde sipariş verdik. Bir paketi bitti bile. Şu an için sorun yaşamadık.
Deletedmom_7 Hiç memnun kalmadım bezin pamuğu toplanmıştı ve hiç emmemiş ıslaktı molfixse devam aynı şekilde kızlar