hayal_perest Zelzele alerji olabilir. Benim oğlumda yanakları kolları ve bacakalrı komple böyle doktora götürdük. Alerji dedi. Çok sık yedirdiğiniz bişey var mı
Aalya Zelzele isiliğe benziyor hava Okaner sıcaksa üstündekini giydirmeyin madem atlet zıbınla kalsın.çocuğun boynu gözükmüyor oyle kapalı ki 😅
Zelzele Aalya inanirmisin tun kıyafetleri zibinlari yıkamada günde 10u geçiyor gol gibi yetisemiyorum
Zeypie Zelzele buna benzerdi bizim de. İsilik bu dedi doktor. Krem kullandık geçti.kremi de sanırım 3-4 günden fazla gecmediyse kullanmak daha iyiymiş yoksa kendiğilinden geçiyormuş. Bir de ne için doktora gitsem hep süt ürünü tüketme diyor bu ara.
Ankakusu35 Zelzele sordum şimdi babanesine de önceden kaşınıyodu dedi benim kızım kışın da bir dönem böyle olmuştu yarın anlıycaz artık