VolkanEmre oksitosin olursa da sevinirim olmasada korkum sezaryen olmam oğlum2 yas send. Giriyo çok huzursuz hem emmek istiyor nebilim ya çok tuhafim
Yaseoo VolkanEmre adet günüme yakın leke geldi aha hasta oluyorum dedm bir daha kan falan gelmedi yerleşme kanamasıydı bnce 🤣 o kan dan sonra 3 gn geçiktim test yptrdm
VolkanEmre Yaseoo bn de test yaptım şimdi ama negatif çıktı bide acaba diyorum benm yumurtlama günü m geç oldu ondan da olmayabilir mi
Gunesveannesi VolkanEmre adet gecikmesi var test yaptım pozitif çıktı doktora gittim ama ultrasonda göremedi çok aşağıda falan dedi haftaya bir daha gideceğim bakalım 🤷🏻♀️
VolkanEmre Gunesveannesi gözün aydın canım rabbim sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah bnde bugün ikinci günüm adetim geldi sonunda büyük ihtimal stresten ve sıcaktan dolayı rabbim herşeyn hayırlı sini versin
Gunesveannesi Kızlar yerleşme kanaması nasıl olmuştu sizde ben birinci hamileliğimde yaşamadım şimdi ikinci hamileliğim sabah bir pıhtı kan geldi böyle mi olmuştu sizde yoksa başka bişey mi bu
VolkanEmre Gunesveannesi pıhtı değil canm hafif pembemsi yada kahverengi leke olur çok az gelir ve biter
Gunesveannesi VolkanEmre anladım canım teşekkür ederim Ne oldu anlamadım ya 😔 dün doktora gittim bebek var ama kalp atışı yok dedi yarın bir daha gidecem 😞
VolkanEmre Gunesveannesi aaa hayrlisi olsun inşallah 🤲 belki geç oluşmuştur sekiz haftaya kadar duyulmaması normal biliyorum
_Mutlubirkalp_ Kizlar bende doğum yapsli 15 ay oldu bugün camurumsu bı lekelenme oldu acaba adetim mi başlar