VolkanEmre Kızlar hamile olupda bu kanamayı yaşamayan varmı ve hiç bir belirti olmadan adet gecikmesi olarak sadece ,
VolkanEmre Ilknr_rabia34 bnmde ilk gebeligimde olmuştu ama şimdi sadece adet gecikmesi ve göğüs ağrısı var korkuyorum valla 20 aylık oglum
Gunesveannesi Ben birinci hamileliğimde yaşamadım şimdi ikinci kez hamileyim yeni ve hala yaşamadım 🤷🏻♀️
Gunesveannesi VolkanEmre adet gecikmesi var test yaptım pozitif çıktı doktora gittim ama ultrasonda göremedi çok aşağıda falan dedi haftaya bir daha gideceğim bakalım 🤷🏻♀️
VolkanEmre Aybuke evet cnm doğru söylüyorsun ama ilkinde olmuştu ikinci de olursa eğer hiç öyle bişe yok
glsma06 VolkanEmre ben ds yasadim koyu kahve renkli olarak yasadim korktum hatta doktora gittigimde yerlesme kanamasi dedi