Bercestee Mrvby08 Bi yıl geçmiş neredeyse. Olunca şişlik iniyomu peki?Daha ikinci günmüş sizinde ama yinede merak ettim fark var mı🙄
TlhErva65 Bercestee bazıları doğumdan sonra 1 yıl olmuyorlar bende oğlumda öyleydim şimdi kızım 6 aylık hayla olmadım
LadyGugu Bercestee 7 ay 25 gün oldu hala yok 🥲 Ama 2 aydır spor yapıyorum ve bayramdan beri sağlıklı besleniyorum, o şişlik hissi gitti.