Bercestee Doğum yapalı 4 ay oldu ama hala adet olmadım😞o kadar şiş hissediyorum ki kendimi. Bu kadar zaman geçmesine rağmen olmamam normal mi?
Cansudkmts Bercestee şiştim olsam da rahatlasam diyorum 🫣 5 önce yaptım doğum en son marta hastalandım daha olmadım
serayurtsever_ Bercestee bende olmadım yaa bende endişe ediyorum. Normaldir diyorlar ama bilmiyorum bende
Sunshinemom Bercestee tabiki düzensiz😅 4-5 ay düzensizlik normal dedi doktor. İlk zamanlarda normal regliniz gbi beklemeyin
Bercestee Haffuse 😂😂uzun zaman sonra olunca baya yoğun bi kanama oluyormuş .Bol bol hatırlatır size kendini😂😂
GizeminEdizi Bercestee bende marttan beri olamıyorum 56 gün oldu,çünkü kaismda bir kere üç aylık korunma iğnesi yaptırdım tekndoz, hormonlarimin ağzına kaka yaptı,çok mutsuzum ,kan görmeyi özledim.
Haffuse Bercestee hatirlatsin artik , vallaha ben de dort gozle bekliyorum… Gaz sancim oluyor, cidden diyorum acaba adet sancisimi🤣😂
GizeminEdizi Bercestee bende öyleyim inan ki bi olsam hem adagim var hemde bütün apartman duyacak heralde cigligimdan o derece hasretim.
Bercestee Mrvby08 Bi yıl geçmiş neredeyse. Olunca şişlik iniyomu peki?Daha ikinci günmüş sizinde ama yinede merak ettim fark var mı🙄