Dolores Kuzeymiram merhaba uht sütlerle yoğurt olmaz. Günlük süt ile yapmanız lazım. Biz Migros’tan içim günlük süt alıyoruz. Bazen actvia ile bazen de evdeki yoğurtla makinada mayalıyorum ben güzel oluyor.
burjuvaanne Kuzeymiram valla ben yapiyorum cokda guzel oluyor zaten cok ugrastiran bisi degil ki 4-5 dkda oluyor 🖐🏼😄sonra dolapda duruyor
Ucansupurge Kuzeymiram İçimin pastörize sütü ile mayaliyorum canım. Annemden yoğurt mayası alıyorum. Sütü ısıtıp mayayı ekleyip sariyorum. Sabaha taş gibi 🙋
Kuzeymiram Ucansupurge ısıtip derken yani kaynamaya baslayinca 10 dk kaynatiyorsun demi hep oyle okudum
Ucansupurge Kuzeymiram hayır canım pastörize süt zaten belirli bir derecede kaynatılmış ve sterilize edilmiş anlaminda ya. Daha fazla kaynarsa vimanini minareli olur diye okumuştum o yüzden sadece mayalama sıcaklığına kadar isitiyorum.
Kuzeymiram Nilunas oyle yapicam insallah cnm 🌼 , süt kaynapaya baslayinca karistirarak 10 kaynatiyoruz demi
Nilunas Kuzeymiram tok canım kaynatmıycaksın zaten pastörize edilmiş o ısınsın serçe parmağını sok 7 ye kadar say mayala☺️
Yenidoganbakimi Kuzeymiram canım pastörize sütü kaynatmaya gerek yok çiğ süt kaynatılmalı. Pastörize sütü gerekli ısıya gelince direk mayalıyorum kaynatmadan
Kuzeymiram Nilunas a ama oyle tutmuyorlar diyorlar bide ben busuru video izledim hepsi kaynatiyor kaynatsam birsey olurmuki
Nilunas Kuzeymiram 3 aydır haftafa 2 kere mayalıyorum ilk yaptığımda beceremediydim sonra hep taş gibi yaptım ☺️
Nilunas Kuzeymiram ben kaynatmıyorum gerek yok çünkü gıda mühendisi en yakın arkadaşım ona sormuştum. Youtube dan probiyotik yoğurt mayalama yaz bak canım bende ilk öyle mayaladım
Kuzeymiram Nilunas şoktan mis ’in günlük süt pastörize tam yagli olani alip dedigin gibi sadece isitarak yaptim insallah olur 🐣😅
Kuzeymiram Nilunas valla dedigin gibi yaptim kavanozlari kapattim ustunu sardim kac. Saat disarida kaldiktan sonra dolaba koymam gerrk
Nilunas Kuzeymiram sabaha kadar dursun açtıktan sonra hemen koyma tezgahta oda ısısına geksin öyle koy dolaba