Kuzeymiram Bebek yogurdunu nasil mayaliyorsunuz , ve gunluk süt tam yagli pastörizemi olmasi gerek kizlar , yarin alicam yanlis olmasin 🥰
Zehra_minikkusum Kuzeymiram ben Torkunun pastörize sütünü almıştım maya olarakta ilk başta torkunun yoğurdunu kullanmıştım daha sonra her seferinde kendi mayaladigim yoğurdu kullandım
Zehra_minikkusum Kuzeymiram bide küçük kavanozlarda çok az mayaliyordum açılan kavanozu tek seferlik kullanıyordum doktorumuz öyle tavsiye etti. Az az mayaliyinca bı kaç gün gidiyordu
Melikemlk Kuzeymiram ben vivo marka yoğurt mayası kullanıyorum ya günlük pastrize süt yda sütaşın %3.5 yaşlı uht sütüne yapıyorum. Ne çok ekşi ne çok sulu 6 saate tvsiyrdir.
Zehra_minikkusum Kuzeymiram tek bı yerde yaparsanız 1 gün tuketebilirsiniz yani mantık olarak kapağı açılan sadece 1 seferlik kullanılır
Nilunas Kuzeymiram günlük süt başka canım dolapta duruyor 3.50 yağlı yazıyor üstünde ben bakraçlık olanı alıyorum mayayı sütü ısıttıkttan sonra yarım çay bardağı sütü aktive ediyorum gerisi normal yoğurt mayalama gibi. Çalışanlara sor yardımcı olurlar canım
Yenidoganbakimi Kuzeymiram ben pastörize süt aldım vivo probiyotik maya ile mayaladım çok güzel oldu.
burjuvaanne Kuzeymiram bazim ac google yaz 1 anne 1 bebek kanali yogurt yapma hatta orda lor ve kabnede var ta ilk bastan beri hep o kanaldakinden yapiyorum masallah super oluyor🧿
burjuvaanne Kuzeymiram valla ben yapiyorum cokda guzel oluyor zaten cok ugrastiran bisi degil ki 4-5 dkda oluyor 🖐🏼😄sonra dolapda duruyor
Kuzeymiram Nilunas oyle yapicam insallah cnm 🌼 , süt kaynapaya baslayinca karistirarak 10 kaynatiyoruz demi