sarisinbayan bebeğimin bobreginde doğumdan itibaren büyüme var dedi doktorlar 12 ml çok şükür ki kızım büyüdükçe organı da büyümedi şimdi halen 12 ml ama geçen seferlerde gittiğimizde böbrek taşları var dedi çok üzüldüm sütümün çoğu kesildi işte bilmiyorum herhangi zararı yok dedi ek gıdaya başladığında bol bol su içerse sindirimle gider onlar dedi temmuzun sonunda çekim var gidicez bakalım gittiğimiz doktorlar ds prof yani ama bilmiyorum Allah sağlık versin 😥