Merhaba güzel anneler bebeğimi 1 ay 3 günlükken sağlık ocağı kontrolüne goturdugumde 4.800 çıktı 1 ay 22 günlükken kalça USG için gittik ve artı muyane olduk bebeğim 4.900 çıktı yani sadece 100 gram 20 günde falan bu normal mi 😏 canımı çok sıktım doktora başka şeyler sormaktan onu sormayı unuttum lütfen güzel birseyler deyin canım çok sıkkın kilo alır değil mi normal midir ..😔 ( 2.840 gram doğdu )