Ayseee27 sanırım 85 yazmışsınız boyu için. Benim kızımda ya var ya yok 85. Bir aralar kızım tamamen yemeyi kesti. O kdr evham yaptım ki. İnanin farketmiyoruz belki ama bizden çok etkileniyorlar. Sonra bir arkadasimla görüştüm kendimi çok rahatlattim. Ve sonra herşey düzeldi hamdolsun. Biraz kendinizi rahat bırakın varsın minyon olsunlar. Tahlilleri iyiyse hiç dert etmeyin. 2 yaş kontrolunde doktorumuz tahlil bile istemedi bizden gerek görmedi. Sadece gelişimi böyle ☺️