Ayseee27 inanın bu akşam saatlerce bu konuyu düşünüp durdum. Kızım 3 yaşına girmek üzere, şu an 34 aylık. Ek gıdaya başladığından beri seçici biri oldu. Yediği çorba iki tane, makarna, pilav zaten garanti, sebze çok nadir ki yesin diye çorbaya vs katıp blender yapıyorum hala.
Geçen haftalarda doktor kontrolüne gittik, tüm değerleri gayet iyi çıkıyor, doktor gelişiminde de sıkıntı görmüyor, kilosu da yeterli diyor ama bu çocuk ne yiyip kilo alıyor veya mevcut kilosunu koruyor bilmiyorum.
Bugün sadece kahvaltı ve akşam yemeği yedi. Kuş kadar. Omletin yarısını bitirdi sabah, akşam da 1 köfte yanına azıcık pilav… Acıkmasına müsaade ediyorum, bi dönem işe de yaradı fakat sonra alıştı buna herhalde, vermesem yemeyecek tüm gün. Zühre ana almıştım başlarda biraz olsun etki etti, şu an o da etki etmiyor. Düşün düşün işin içinden çıkamıyorum🫠