gulesra ilk kiZimda bende oyle hissediyordum ama 2. De o hissiyatım geçti , kim eline alıp ne kadar vakit geçirse de dönüp dolaşıp kıvrılacağı kucak ben olucam :) sıkıntı etmeyin kendinize bırakın sevsinler bebeğinizi o da o şekilde sosyalleşmeyi öğrenecek sonuçta