gulesra kızım 9buçuk aylık. 4.ayından itibaren çalışıyorum part çalışıyordum sonra full e geçtim. Annem bakıyor ben işteyken kendi evimizde ve ben işe giderken bebi kapıdan uğurlarlar. Özellikle bu aylarda ayrılma korkusu yaşayabileceğinden söylemeden hiç bir yere gitmiyorum zaten. Arkamdan da ağlamıyor. Ama annem hep der yani siz gelince başka oluyor bu çocuk diye. Şimdi senelik izne çıktım bu hafta başında annem kendi evinde yok yanımızda. Merak ediyorum iznim bitince nasıl olacak😊