Olric11 Ayse12-- geçmiş olsun Böyle birşey için gitmedim Sadece idrarda sızlama yanma için gitmiştim ondada tahlil yaptılar idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı Durumunuz çok kötüyse acile gidin şikayetinizi söyleyin elbet birşeyler yaparlar
Tubasahra Ayse12-- Gidin tabi kadin dogumcu her hastanede vardir.Ozel de zaten var.Devlette de gerek duyarlarsa yonlendirirler
Ayse12-- Azra34 meraba..eşim nöbette bebeğimi bırakıp gidebileceğim kimse de yok çevremde onu da götürsem durmaz. Ağrıyla duruyorum öyle. Tek yaptığım yarına randevu almak oldu
Ayse12-- Elevka_96 bulunduğum yerde kadın doğum doktoru bile yok gitsem çağırcakları doktorları yok. Yarın için merkezden randevu bulabildim.