Acilde bakarlar mı bilmiyorum ama. Çözümü basit korkmayın. Doktor içerisindeki iltihabı akıtıyor iğneyle delip sonra geçiyor. Ben doktora yaptıramadım kendim yapmıştım. Ağrısı fazla ama steril bir iğneyle delip sonra da sıkıp iltihabı çıkarmak gerekiyor. Tabi doktora sormadan bişey yapmayın. Bana istersen kendin yapabilirsin demişti.