Winnithepooh merhaba ben hediye olarak yollamak istiyorum şubatta gelmiştim kısmetse Eylül’de gideceğiz Kasım ortasında geliriz aksilik çıkmazsa. Başka oralardan bir şeyler lazımsa Bora’dan bana yazabilirsiniz her zaman. Biz fırça İki tane almıştık birini oğlum biraz yıprattı iki azı dişi kaldı çıkmayan diğerleri çıktı. Çok kullanıyor onu. 2020 de Şubatta bebeğime hamile kaldığımı gittikten 15 gün sonra öğrenip 20. Haftamda gelmiştim Türkiye’me sonra 34. Hafta erken doğdu oğlum. Şimdi gitmiştik Kasım’da Aralık’ta hamile olduğumu öğrendim ve Ocak ayı sonunda bebeğimi Aralık’ta kaybettiğimi de orada öğrendik bir takım ameliyat olup gelmiştim şubatta. Ben gidince yazarım yine bende bu arada izmirden Pazar döndüm seviyorum orayı. Annem de oralı