EsnadinAnnesi Azra34 ne bileyim kıl dönmesi falan ola bilir mi, bartholin de olsa ameliyyata girmek zorundayım
EsnadinAnnesi Pelininannesii gidicem bende hafif hafif ağrısı da başladı geçen günlerde nedensizce ateşlendim
mamanveutdormir EsnadinAnnesi ya bende hamileyken olmuştu dudakların üst kısmına doğru önce ağrı yoktu sonra büyüdü zamanla baya şişti dokunamıyordum kıl dönmesiymiş enfeksiyon kapmış doktor patlayıp iltihabın boşalması gerekiyor dedi hamileyim diye antibiyotik alamamıştım. gerçekten patladı baya iltihap çıktı sonra rahatlamıştım. bence ihmal etmeyin bi doktora sorun ben ağrı yok diye gitmemiştim en başta
EsnadinAnnesi Azra34 hayır canım daha gidemedim annem grip onun iyileşmesini bekliyorum kızımı bırakıp gideyim
Sakel28 Bende de var ağrısı yok sadece ilişkiye girince ağrı yapıyor doktor bartholin kisti dedi, eğer günlük yaşantını zorlarsa gel ameliyatla alalım dedi şuanlık hala duruyor cesaret edip aldıramadım 🫣