Tugcedgn ben de oğluma bu aylarda öyle derdim yarım saat uyuyunca Yarabbi çok şükür derdik. 5. Ayda uyku eğitimi verdik ama komedi gibiydi. Sonra dedik ki sallamayı bırakalım yavaş yavaş bıraktık ondan sonra yatakta onu pışpışladım öyle alıştı sonra sadece yanında yattım falan ama bu bir süreç. 7 aylık son 1 haftadır 2 saatlik 2 uyku yapıyor ilk 2 saat uyuduğunda gidip iyi mi diye kontrol ettim 😅 sonra izledikçe fark ettim ki biz olmadan nasıl uykuya dalınır bilmiyormuş şimdi uyansa bile kendi başına uykuya dalabiliyor. Zaman alıcı bir süreç ve sabır gerektiriyor ama kesin çözüm