Kızlar 4.5 aylık bebeğim var kucağımda sakinlestiriyorum yatağına koyuyorum yanında duruyprum elini tutuyorum 30 dk uyuyor uyanıyor ya bir türlü uzamıyor uykuları napcağımı şaştım uyku düzene girmyio geçen hafta ilk kez 2 kez 1.5 saat uyudu onun dısında asla 30/40 dkdan yukarı cıkmıyo napıcam allah askna düzene girmicekmi bu :(( deliricem artık ağlıyorum uyku düzensizliğinden ya