Hemsireannis öyle cok zor alışıyorlar bende öyle denedim ilk gün yanında gittik biz olduğumuz için hep bizimle kalmak istedi bırakıp aşagı indik Kameradan izledik cok ağladı yanımıza gelmek istedi daha sonra anladk ki olmayacak böyle konustuk onunla işe gidiyoruz seni gelip alacağız flan diye sürekli anlattık 1 hafta 10 gün bırakırken ağladı ama sonra alıştı şuan kendisi gidip kapıda bay bay yapıyor. Yine tercih sizin tabiki de