Kızlar 2 yaşında ki oğlumu tuttu yani zonami bilmiyorum ama aynı belirtirler ve aynı kabarcıklar dedikleri gibi ama doktorlar viral enfeksiyon diyo bu hastalığı geçiren varmı bana bı akıl versin ne zman geçer çocuğun ayağı yaniyo diye uyuyamıyo kaç gecedir çok mutsuz yavrunm