Deletedmom_34 Hanımlar en iyi en sağlıklı mama hangisi, bilgisi olan yazabilir mi? Hiç kullanmadım. Aptamil midir sma mıdır hiö bilmiyorum markaları bile lütfen önerir misiniz
Momgirl16 Deletedmom_34 canimm ben 2 aydir aptamil kullaniyorum gayet guzel doyuruor ve cokta guzel kilo yapior tavsiye ederim. Dipnot geceyim sana bebegin gazliysa mutlaka cay kasigyla karsitir mamayi calkalayinca kopuk oluor ve gaz oluyor fazlaisylaa🙈
ozgekwr Deletedmom_34 cnm bizde ilk aptamil kullandık çok gaz yaptığını düşünerek bebelac golda geçtik cok güzel devam ediyorduk ama baktık doyurmuyor sma denedik ilk bir kaç gün gaz yaptı ama rahatladık devam ediyoruz suan memnunuz
NoThing2Lose Momgirl16 çay kasigiyla çalkalamak kadar iyi olmuyor ama nacizane tavsiyem çalkalayin üzerindeki köpüğü tatlı kaşığıyla alabilirsiniz ben öyle yapıyorum
Hilalinannesiiiii Deletedmom_34 aptamil comfort oneririm canm biz gaz ve kolik agrisi cekmedk nereseyse hic en fazla 2 hafta oda gunde 20/30dk eger kusuyorsa anti refluks oneririm 🎀
Pirayeada Aptamil kullandık başta çok gaz yaptı sonra sma aldık kusma yaptı en son bebelac gold aldık rahatladık doyurmuyor diyerek tekrar sma deneyeyim dedim aşırı kusma ve ishal yaptı tekrar bebelac geçtim. Hep deneye deneye öğrendim siz de öyle deneyin
Deletedmom_34 Pirayeada şimdi Aptamil gaz yapıyor diye sma aldık,kusturuyor mesajınızı yeni gördüm çok üzüldüm, inşallah bizde öyle olmaz
tugbac Deletedmom_34 ben de 3 4 gün önce başlık açmıştım. 2 aylığız. Sürekli mama vermediğim için fark etmem uzun sürdü. Aptamil kullanıyordum bebeğim kıvranıyordu gazdan. Burda bana gelen cevaplardan en çok önerileni Sma optipro oldu. Hemen aldım.Çok şükür memnunum. Bir de aptamil çok şekerliymiş. Sma ve Hipp organicte şeker oranı daha düşükmüş.
Deletedmom_34 tugbac ya şimdi aptamil aldırdım, hemen değiştirteyim, gazdan çok çektik tekrar çekmek istemiyorum, 8 aylık için kaç numara acaba
Sontvbukucu Deletedmom_34 en iyi mama bebeginize iyi gelen mamadir. Başkasının bebeğine iyi gelen sizinkine gelmeyebilir bunu deneyerek tecrübe edeceksiniz. :)
tugbac Deletedmom_34 8. Ayda gaz problemi yaşayacağınızı pek düşünmüyorum . Sma 2 optipro alabilirsiniz
tugbac Deletedmom_34 biz de olmadı bebekten bebeğe değişiyor. Bir de yeni bir mama verdikten sonra 15 gün boyunca değiştirmeyin bebeğiniz için.
Deletedmom_34 tugbac bunu aldım çok teşekkür ederim, peki hazırlandıktan kaç saat sonraya kadar kullanılır, üzerinde yazmıyor, yani yaptım artanı ne zaman sonraya kadar verebilirim, ya da evde hazırlayıp dışarıya çıkarsam kaç saat içinde tüketebilir
Ssemihay Aptamil kullanıyorum.kilo alımında çok faydalı. İlk zamanlar bizde çok gaz problemi yaşadık .Philips avent kolik biberon u şiddetle tavsiye ederim .gaz problemimiz tamamen ortadan kaldırdı. 🧡🧡
Yesoo Bebeklerim 9 aylık doğduklarından bu yana aptamil kullandık gazı başlarda oldu tabiki gazı olan çocukta tüm mamalar gaz yapıyor bence ama 8 9 aylıkta artık gaz da oldukça azalmş oluyor kilo alımı çok iyi oluyor şuan gaz sprunu yaşamıyoruz