AA201207 Kubra3525 çok iyiymiş o zaman hiç lojmana değmez inşallah denk gelir bize de TOKİ’den bı yer. Oraya gelip mi bakmak lazım yoksa sahibinden sitesinde fln bakabilir miyiz acaba siz gidip mi bulmuştunuz
Kubra3525 AA201207 benim eşim buradaydı canım gelip bakmak çok zor olabilir nereden geliceksiniz burası olursa yardımcı oluruz biz çok zorluk çektik çünkü ilanda pek olmaz yaşlı insanlar ama koyanda var letgoda falan görmüştüm
Melcey1430 Ben de yüksekovadayım bu yaz dönüyoruz. Sorularınız varsa sorabilirsiniz hatta evimizi devrediyoruz eşyalı
AA201207 Kubra3525 yerimiz netlesince sizi tekrar rahatsız etsem olur mu sizin eviniz veya çevrenizde boş olan başka ev için haberlessek