Mrsde05 birimden birime degişir canım uygulama noktası hariç diger yerler iyi rahat terör bakımından için rahat olsun bir sıkıntı yok tek başına çarşıda gezersn yani öyle diyim biz lojmanda kalmadık eski yapamazdm orda yeni tokiler var burda baya büyük bir alana yapıldı site gibi herşey var manavından bakkalına fırın cafe bile var adım başı park zaten evlerde çok geniş sıfır daire ev sıkıntısı yaşamazsn esnafı saygılı her işimizi çözüyoruz burda sevenimiz çok bende ilk çok kötü oldum duyunca kendime gelemememiştim sosyal olarak 0 ama işte avm vs yok bi caddesi var gratis bile yeni açıldı lcw var genellikle buranın yerel marketleri var 2 3 katlı istedigin herşey aklına ne gelirse var geçen sene burada baraj var oraya piknige giderdik çardaklar falan var güzel en azından hiç yoktan iyidir birde alabalık tesisi var orayı keşfetmiştik korkulacak birşey yok ama yinede çok içine girmemek lazım dışarıdan ev tutarsan polis asker eşi harici kimseyle muhattap olma derim ben geldikleri halde geri çevirdim ne olursa olsun güvenmiyorum