Thesra ayy canım modumuz ❤️
Şimdi bende şöyle bi sorun var ki; diyelim ben buraya yazdım bana cevap verildi 2 mesajım var ama bende 3 yazıyor ama sadece 2 gösteriyor bu 1 aydır var artık nerde mesaj diye aramaktan ter döküp zayıfladım ip gibi olacağım 😂 bazen de yazılsa bile görünmüyor yani cevap verilmiş bana ama bende bildirim yok bu ne perhiz bu ne lahana turşusu 😳🤪