3.5 aylıkken sünnet ettirdim. Eşim benden güçlüdür ben hastaneye girince bile kokudan bayılırım. Bana dedi ki ben girmicem sen gir yanında gözleri doldu sonra. Tamam dedim ama içim de bi kötü sorma nasıl dayanıcam diyorum. Sana yemin ederim çocuk 10 dk hiç ağlamadı 10 dk sonra yatarken sıkıldı da ağlamaya başladı ve ben her saniyesini izledim ellerini tutup. Sonrasında bakımını nasıl yapıcam dedim çok korktum, 1 haftada pipisi eksi haline döndü dikişleri düştü. Küçükken yaptır vazgeçme ve sakın korkma bu eninde sonunda olacak sonra senin için de büyük travma olur