Tonrikanne eski usul her zaman daha sağlıklı diyorlar, biz cerraha yaptırdık, 10 günlüktü, 4 gün ağladı iyleşti. Şuan 8 aylık aman Allahım iyiki yaptırmışım, kesin kendini mahveder dikişleri patlatırdı. Dönemiyorken yaptırın hiç düşünmeyin. Genel anestezi yapmayın bölgesel olsun, dikişli olsun. Güvenilir birini bulun, bittş gitti. Kremle uyuşturucu ilaçlarla saati saatinde sürerseniz birkaç günde iyileşir. Hemen haptırın