DuruK cokcocuklu cokcocuklu kesinlikle tampon.. bulandan allah razı olsun adet olduğunuzu anlamıyorsunuz bile. Ama değiştirme saatlerini şakın kaçırmayın sık değiştirin 🤗
cokcocuklu DuruK hic kullanmadim yapabilir miyim diye düşünmüyor değilim ama mecbur alip onu kullancam baska çare yokk 🤷♀️
Rbia cokcocuklu benimde adetim şansıma hep tatile denk geliyo hap da kullandım tampon da hapı unutuyodum tatilde hep saatinde almiyorum ama tampon iş görüyor rahatlıkla kullanabilirsin
Rbia cokcocuklu internetten hiç uğraşma bence en yakın eczaneye git onlar verirler zaten sorarsında nasıl kullancanı hepsi aynı bence o bölgeyi tıkıyo sonuçta markaya takılma reglinin yoğunluğa göre boyutunu al takmasıda zor değil çömelerek tambonu takıyorsun oraya Bi ipi var o dışarıda kalıyo çıkartırken de o ipden tutup çekiyorsun zor değil merak etme markayı da kafana takma hepsi aynı isimleri değişik sadece
Rbia cokcocuklu markası da o.b di canım şimdi hatırladım netten Bi bakıyım dedim görünce belki hatırlarım diye
cokcocuklu Rbia ya kusura bakmazsan bsey sorcam ben aldim eczaneden tampon ilk defa deniyorum ama hep sanki çıkacakmış hissi var cikarmi kendi kendinee 🙈😏😏
Deletedmom221 bence en rahatı adet geciktirici ne olucak sonuçta sadece 1 seferlik içiyorsunuz senede bir kere tatile çıkıyoruz onada değer yani pekte sıkntı olmuyor geciktirici içmek benm tavsiyem tabi siz hangisiyle daha rahat ederseniz bilemiyorum :)
Rbia cokcocuklu yok canım çıkmaz içine itekle biraz dışda ipi kalsın sadece Bi kaç kullanmaya alışırsın normal öyle hissetmen
DuruK cokcocuklu hissetmemeniz gerekiyor tamponu. Yani sizi rahatsız etmiyorsa doğru yerleştirmişsiniz denektir. Eğer sürekli orada olduğunu hissediyorsanız veya hafif acıtıyorsa ya tam arkaya itmemişsiniz yada bir tarafa çok yanaştırmışsınız ortalamamışsınızdır. Azıcık ipi kalsa dışarıda yeterli zaten. Alışınca 10 saniyede takıyorsunuz. 🙈