Nagihadel Bellabellaa benim kızım 7 aylık desteksiz oturamıyor hala, doktorumuza sorduğumda 9. Aya kadar normal demisti
Bellabellaa emsare hadi ya öyle dediyse iyi bari sevindim☺️ Doktora da Bahadır gidemiyoruz soramadım o yüzden