Merhabalar bebeğim 8 aylık oturuyor desteksiz ama 5 dakıka sonra devriliyor birşeye bakarken oynarken çok güzel oturuyor.. Ama belli bi süre sonra devriliyor. Normal mi bu durum ve ne zaman emekler çok tembel. Örümcekte harika yürüyor maşallah. Ama emekleme sürünme güzel oturma falan yok