ElifEcrinnn Doğumdan sonra ya 4 ya 6.ayımda yaptım tam hatırlayamadım. Beyazlarda vardı ama geneli kırmızı ve çukur şeklindeydi. Harita gibü elleyince serçe parmağım gömülüyordu öyle söylim. Ama şuan o kadar çok fark var ki arada çok yakından bakınca az az görülüyor hepsi geçti çok şükür 🙏 kadın ne yaptıysa neler aldıysa birebir aynısını yaptım. Hatta geçince önce sonra yapıp burda post paylaştım başkalarının işine yarasın diye. Birçok kişi memnun kalmıştı. Şuan bi arkadaşım yapıyor tabi o gecikti biraz doğumun üstünden 2.5 sene geçti zor geçiyor ama yine de eski halinden iyi yani