ElifEcrinnn Doğum çatlakları geçenler varmı. Nasıl geçti varsa. Önerebileceğiniz kullanılabilecek etkili birseyler varmı. Çok fazla çatlaklarım var bacaklarımda özellikle ne yapacağım bilmiyorum. Elbise felan hiç giyemiyorum
UraSsmom ElifEcrinnn Benim 2 gebeliğimde de çok şükür hiç çatlak olmadı karnım da ikiz gibiydi hep bişey de kullanmadım ilk oğlumda arada bebe yağı sürüyodum 2.de hiçbişey sürmedim. Yapı meselesi heralde siz bişey kullandınız mı
gurbetcimami ElifEcrinnn valla benim de göbeğim tarla gibi 15 kilo verdim 86 dan 71 düştüm şu an kızım 2 yaşıNda sadece kırmızılıklar geçti kırışık çarşaf gibi duruyor 😂
Azatimm ElifEcrinnn Bu konuda ben çok şanslıyım☺️ 53 kiloyla hamile kaldım 73 ile doğuma girdim vücudumda çatlak falan oluşmadı sadece bazı bölgelerde kararma oldu onlarda zamanla geçti😌 oğlum 9 aylık kilo deseniz hepsi gitti hatta 51 kiloya düştüm oğlum sağ olsun çok yoruyor birazda ondan galiba 🥰
ElifEcrinnn Minnakpandaa bende kızım 7 aylık kırmızılar birde geçmiyorlar. Karnımda yok ama kalça ve bacaklarda çok fazla benim 😔
ElifEcrinnn pikacuu Minnakpandaa Azatimm Minnakpandaa MomQueen lyl0742 Tgbtn gurbetcimami Benisahtesevme2 pikacuu arkadaşın paylaştığı videoya bakarsaniz burdakini uygulayınız geçiyormuş çatlaklar bir deneyin bence🤗
MomQueen Kızlar benim karnımda, belimde, bacaklarımda, özel bölgemde, kollarımda dolu dolu çatlak var aynaya bakamıyorum kilo da veremedim 😢 bu durumdan dolayı moralim çok bozuk
lyl0742 MomQueen özel bölgemde Çok özür dileyerek soruyorum orda nasıl çatlak oluştu üst kısımda mı 🥺 benim de karnımda var dı ama kocaman kalın ve mor mor du şimdi beyazladı kilo verdim ama hala fazlam var 4 5 kilo yapıştı resmen üzerime 🤦♀️
lyl0742 MomQueen hiçbirşey içe yaramadı resmen 8 ay hiçbirşey olmadı son ay harita gibi oldu karnım yani 15 kilo alınca tabi normal eşimde karnında zaten benden başka gören yok neden üzülüyorsun diyor ama insan ister istemez takıyor 3 farklı yağ sürdüm ona rağmen çatladı sağlık olsun artık yapacak bir şey yok
ElifEcrinnn UraSsmom bio oil diye bir çatlak Önleyici yağ vardı onu kullandım birde krem felan kullanıyordum sürekli cildim kuru kalmasın diye ama ben sadece karin bölgeme kullanıyordum bacaklarıma felan kullanmadım hiç karnımdan çok kalçam büyüdü benimde bütün çatlaklarım orda
Minnakpandaa Benisahtesevme2 hemde nasıl varya üst bölgesi acayip çatlak oldu sanırım genişlemeden orası da çatladı
Tgbtn Ben de 46 kiloyla hamile kaldım minyon tipliyim zaten 70 kgyle doğum yaptım maalesef benim de bacaklarımın üst kısımları göbeğim ve sağ kalçam hep çatlak içinde geçecek gibi de durmuyor. Üstelik her gün hindistan cevizi yağı sürmüştüm göbeğime falan ama işe yaramadı genetik biraz da.
ElifEcrinnn Azatimm benimkide de benim çok yoruyor ama hiç kilo veremedim doğumdan sonra. 52 kilo ile hamile kaldım 68 ile doğum yaptım hâlâ 68 kiloyum 7 aydır hiç alamadım ama veremedim de
Azatimm ElifEcrinnn Anladım canım bide çok su tüketmeye çalış özellikle aç karnına iç ben öyle yapıyorum başka bişey kullanmadım.🥰
Tgbtn ElifEcrinnn ben şu an 55 kiloyum 5 kilo fazlam var doğum yapalı 2 ay olmadı daha umarım onları da veririm zamanla ama verdikçe çatlaklar çıkıyor ortaya 😅
Guneskiz48 ElifEcrinnn dermatologlar bazı işlemler uyguluyorlar ve sanırım.baya etki sonuç alıyorlar onları deneyebilirsiniz evde yapacağınız hicbirsey çözüm olmaz benim çok şükür hiçbir catlagim olmadı ama kuzenimde vardı evde ne denediyse olmadı