Bende kızıma 3 aylıktan beri kolyesini taktım
Hiç salyamız olmadı huysuz bir bebekte değil belki kehribardandır bilmiyorum şifa olsun diye takıyorum bir zararı yok sonuçta
Ama Osmanlı da da kehribar taşı bebeklerde kullanılırmış bir çok hastalığa şifa olduğu ve rahatlattığı söylenir
Umarım doğaldır bilemiyoruz sonuçta