Selin1234 GizeminEdizi bir bütün soğanı ikiye bil kabuğu ile bir bardak su ile kaynat sarı suyu çıkınca iliyinca iç imi bardak iç bir kaç saat sonra adet oluyorsun
GizeminEdizi Selin1234 ben hormon ilacı dan dolayı olmuyorum ama ona da etki eder mi🙏Kasım da yaptırmıştım üç aylık igne .
GizeminEdizi maysa-19 evet biliyorum Kasım’da yaptırdım hala adet olmadım en son Mart’ta olmuştum,kafayı yemek üzereyim.
maysa-19 Linailkay adı ne hapın ben içtim günde bı taneydi sanki baya oldu 10 günü sonunda adet oldum
Selin1234 GizeminEdizi o 3 aylık iğne kullanılması bırakınca uzun süre adet göremezsin demişti eben demekki doğruymuş
GizeminEdizi Selin1234 tek doz bile beni mahvetti acayip sistim,79 kiloydum ilk yaptırırken şuan 90 kgyum vücudun ödem dolu ,asla fazla yemiyorum.🤷🤷
GizeminEdizi Selin1234 ahh ah ben varya benim ebenin ….. Bana söylese yaptırır mıydım,hormonlarıma kendi ellerimle kurşun sıktım.
maysa-19 GizeminEdizi hormon ilacı ne bilmiyorum .adet söktürücü yazdı kadın doğum on gün kullandım adet oldum
GizeminEdizi maysa-19 yok uani adet olmana nedenin neydi mesela ben üç aylık igne oldum ondan olmuyorum adet ya,işe yarar mı diye?
Selin1234 GizeminEdizi bazıları söylemiyor maalesef benim ebem söyledi çünkü benim tansiyon problemim var sürekli düşüyor onun için söyledi belkide