GizeminEdizi 614408eoa ayy çok iyi hemen çıkıp nöbetçi eczane bakicam,zaten sonucumu gosterirum eğer isterlerse daha yeni kan verdim de ,içim rahatlasin diy e,umarım problem olmaz.
614408eoa GizeminEdizi öle biseu istemez sormaz bile canm agrı kesici alır gbi parasını verp alıyon tarlusalı bnm evde 3 kutu var fazla fazla alıp kenara atıyorm cünkü 3 ay olsam 4. Ay düzen bozulıuor icince toparlıyor flan kısır döngü
GizeminEdizi 614408eoa yaa kıyamam ya ama en azından oluyorsun çok mutlu oldum senin adına bu arada dünya regl günün kutlu olsun ❤️
birmelekannesi2 Gul2107 ya ben kullanılmıyor sanıyordum bu ilacı emzirirken canım cok ıyı oldu öğrendiğim doktora gidip ben de isteyim cunkı 2 yıldır adet olmuyor ıkıncı cocugu da dogurdum 8aylık olacak hıc adet olmadım artık olmak istiyorum ıns doktor bana da verir
Dunyamsen123 Linailkay canım 3 aylık iğne oldun diye böyle olmujtur ben bir kere vurdum 8 ay zor düzeldi adetim kafayı yemek üzereyim sen bitirdikten sonra tarlusala tekrar başka olursun duzelir
GizeminEdizi Dunyamsen123 ay sahimi ,gerçekten mi bir paket içtim yaramadı ,bir paket daha içsem olur muyum,benim gibi birinin daha olmasına çok sevindim,en son Mart’ta regl oldum ,kafayı yemek üzereyim.
Dunyamsen123 GizeminEdizi düzene girecek beni perişan etmişti o üç aylık iğne bir kere vurdum bin pişman oldum adet gördüğüm zaman da tam olmuyordum leke leke görüyordum sonra düzeldi çok şükür 🙏 siz bı paket daha için olursunuz insallah
Gul2107 Doktorum benim emzirdigimi biliyor ve ilacı aldığım yere beni çok iyi tanıyor yıllardır ailem ondan alış veriş yapıyor çocuğumu emzirdigimi filan çünkü birşey oldu mu kendisinden alıyorm öyle birşey olsaydı en azından o beni uyarrdı emziriyosn içme diye. Ve yazdırmadan da alabiliyosun.