Kizimmmmm canım biz 4yıl köylerinde kaldık eşim imam insanları çok iyiler bazı arkadaşların yazdığı gibi hiçte yobaz değiller aksine ben orda hiç gurbetlik yaşamadım aktivite ye gelince biz köylerde olduğumuz için çok fikrim yok ama insanları çok iyiler.