Sivas deyince gmzlerim bi dolar.üniversite yıllarım geçti en güzel dostumu orası kazandırdı bana.öyle çok sosyalleşecek yer olmasada biz birbirimize buluyorduk yapılacak şeyler.bnm için açık hava müzesi sivas.küçük bir şehir kısutlı olanaklaruı var ama sevdiğiniz insanlarla anılarınz varsa unutamazsınız bazı şehirleri ya sivasta öyle bnm için.eşimledeı anılarımız var.inşallah tekrar gideceğiz sivasa havasını çekmk için.esnaf konusunda hertürlüsü olabiliyır heryerde olduğu gibi.inşallah hakkınızda hayrlısı olur