Buse-r merhaba oğlum 11,5 aylık bende demir eksikliği anemisi var. Oğlumda da doğduğundan beri demir değerleri düşük ve biz 2. Ayından beri Sidefer kullanıyorduk sabah akşam aç karnına 1,5 ml. Değerler yükselmeyince Hematoloji doktoruna sevk edildik - bizim nötrofil değerlerimiz falanda düşük tabi - Ferro zinc verdi, tadından nefret ediyor ama düzenli sabahları aç karnına içirdim, değerler yükselmeye başladı. Demir ilaçları aç karnına içiliyorsa 1 saat sonra yemek yenilebilir. Eğer tok karnına içilecekse yemek ve ilaç arasında 2 saat olması gerekiyor diye biliyorum. Ayrıca C vitamini emilimini arttırıyor, portakal suyu ile falanda verebilirsiniz.