Herkese merhabalar bebeğim 14.5 aylık Demir değerimiz çok düşük bir ay ferrum kullandık değeri sadece 2den beşe çıktı bu ay da ferro sanol verdi doktor ama kuzum zaten zorla içiriyorum en fazla iki üç dk içinde hepsini kuauyor benim kafam karışık bu Demir ilaçları aç karna mı verilse daha iyi tok karna mı ben yemekten iki saat sonda veriyorum eczacı tok yazdığı için ama böyle bir faydası yok siz aç mı tok mu veriyorsunuz Bilen biri aydınlatsın beni lütfen