Deletedmom65802 Gktrkefe bizimde tayinimiz çıktı Samsun da yaşıyoruz Atakum da evim. biz ev aldık ama kiralar da 2000 2500 lira arası değişiyor. Pişman olmazsınız çok güzel bi şehir ama ben alışamadım hiç sevmiyorum 🥹
Efuuliiiiimm Gktrkefe tayinciler evden çıkmadan ayarlanmış yeni kiracılar görüştüğümüz kişiler öyle dedi 🫢
Naturall Gktrkefe Canım Atakum da 2,5 3 çok iyi bir para, vallahi bak. Çok elit bir yer Atakum. Biz Ardahan’a gidiyoruz ilana 3,500 koyan vardı.
Naturall Gktrkefe https://www.sahibinden.com/ilan/emlak-konut-kiralik-panoramik-deniz-manzarali-3-plus1-amerikan-mutfak-kiralik-daire-1034592717/detay
Elif554 Efuuliiiiimm Daire buldunuz mu? Teyzemin evi var tekkekoyde kiralık tabi kriterlerinizi bilmiyorum ama yardımcı olmak isterim
Efuuliiiiimm Elif554 merhaba henüz bulamadık yardımcı olursanız sevinirim nasıl ulaşabilirim teyzenize?
Elif554 Efuuliiiiimm annemi arayabilirsin annemle aynı binada ev. o ilgileniyor bakmaya gelenlerle şuan