Gryffindor İstanbul’dayız benimki 2 gündür kısa kollu zıbınla ya da şort, kısa kollu pijama ile. Dün gece üstü açık ve ince tulumu bile giydirmeden uyudu. 24.5-25 dereceyi geçiyorsa ev bu şekilde giydirilmesi gerekiyor. Zaten bu halde bile terliyor benim oğlan. 😁