tugbac Bebeğim 2. Ayını doldurdu. Havalar sıcak İstanbulda. Silivride oturuyorum. Siz tişört giydirmeye başladınız mı? Ben hala uzun kollu giydiriyorum. Ama üstünü müslinle örtüyorum, ayagına çorap giydirmiyorum altları zaten ayakları kapalı.
Deletedmom_21 tugbac kayserideyiz hala uzun kollu giydiriyorum disariya cikarken ceket mutlaka giydiriyorum evdede uzun kollu ustune yelek giydiriyorum ayaklarinda corap giydiriyorum yatarkende uyku tulumu giydiriyorum 8.5 aylik
1balkizannesi tugbac ısparta’dayız alta tayt üstte uzun kollu zıbın başka hiçbir şey giydirmiyorum. 💛
Btlyc Deletedmom_21 ay bende kayserideyim kızım 53 günlük çıtçıtlı badi üstüne kıyafet altına külotlu çorap ve alt giydiriyorum korkuyorum açıkçası havalar da belli olmuyor
Grlnl Deletedmom_21 Deletedmom_21 27 derece de çocuğu böyle mi gezdiriyorsunuz esiyor mu? Gece çok mu soğuk oluyor bilmiyorum ama kücükse isilik olur dikakt edin derim. İşinize karışmak istemem ama
Karinyoo tugbac ben şort tişört takım içinde atleti bir de çorap. Bursa da yaşıyorum. 73 günlük oğlum
neslicanben tugbac içine sıfır kollu zıbın altına da diz kapağının altına gelen kapriler oluyor ya ondan giydiriyorum ev içinde.
MelikeBade @tugbac evde kolsuz zıbın oluyor. Dışarda şort tişört. Antalya dayız bugun mayoyada geçiş yaptık🤣
tugbac MelikeBade aynı burası da plaja 10 dk mesafede gündüzleri baya sıcak oluyor ama güneş batınca serinliyor
BirVeraAnnesi35 tugbac tabi şehirlere göre değişiyor izmirdeyiz biz nerdeyse çıplak yatırıcam çocuğumu😂
tugbac BirVeraAnnesi35 ya ben doğumdan beri hep üşüyorum. Aslında hava sıcak ama bende kansızlık oldu sanırım. Ben üşüyünce ona da tişört giydiremedim daha 😂
GALADRiELL tugbac hiç giydirmedim korkuyorum üşür hasta olur diye . Kısa kol zıbın üstüne uzun kol ve yelek giyririyorum
Nazlican tugbac İstanbul da yaşıyoruz bizde Bende uzun kollu giydiriyorum hala çorabını eksik etmiyorum Gece de nohut battaniye ile örtüyorum normalde kalın battaniye örtüyordum Ama bu haftasonu çıkarsam kısa kol şort düşünüyorum bakalım 😄 5 ay bitti
minel_ciler2 tugbac sirnaktayiz yatırırken de gündüz de kısa kollu pantolon veya sort çorap dışarı çıkarken giydiriyorum
Esila001 minel_ciler2 bende sirnaktayim fakat biz daha sizin gectiginize geçemedik maalesef gündüz dışarı çıkarsak bile uzun kollu aksam evde zaten yelek aksam dışarı ciktimmi ceket yatarken uyku tulumu biz neden geçemedik acaba kısa kollulara biz bile akşamları uzun kollu yorgan la yatiyoz 🙈🙈