Bebeğim 5ay 21 günlük çok aşırı huysuz sürekli eli ağzında ağlayıp duruyor diş olabilir mi görünürde bişey yok ama sürekli ellerini ısırıp ağlıyor hep kucak hep kucak yoruldum valla bi saniye koyamıyorum kucağımdan diş jeli aldırsam yararı olur mu ya da zararlı mı siz hangisini kullandınız hangisinin içeriği temiz valla yorgunluktan ölmek üzereyim