ErtugrulAnnesii Utkuayazim kilosu masallah cok iyi neden mama destekli gidiyorsunuz anne sütünüz yetmiyor mu?
VildanCan Karen Ay şok oldm bende hipp kullaniyorum ve hakikatende son zamlardan sonra dunya para verip aliyoruz, yuh ya
Karen ErtugrulAnnesii yani en dikkat edilmesi gereken şey en iyisi olsun istiyoruz ve içinden böcek çıkıyo
Berra Karen bende hipp kullanıyorum e bebekten alıyorum suan mıdem bulandı . Hipp ıle bebegımın kolıklıgı gectı mecbur kullanacaz
shdemir Berra Bende sizinle ayni durumdayim. Sok oldum okuyunca😑 ama benim oglumda kolik ve bu mama sayesinde düzeldi. Simdi degistirsem oda olmaz migdem bulandi😔 napicaz bilmiyorum
Karen Berra bizimde Kusma şikayetimiz vardı ve hipp ten sonra düzeldi ama kutusuna bakamıyorum artık tiksindim Yen’i mama da olsa sanki kızıma o böcek çıkan mamadan veriyormuşum gibi hissediyorum
Berra shdemir Allah’a emanetler canm mecbur kullanacaz bebegımın sancı cekmesınden ıyıdır dıyor düşünüyorum
Karen [bilinmeyen] ben bir aydır kullanıyorum ve başıma geldi şimdi Google yazdım şikayet varda bahsettikler böcek aynen benim kurutan çıkan gibi tarif ettikleri neyin nesi anlamıyorum ya nasıl olur
Karen Kızlar biraz önce Google yazdım şikayet vara baktım ve bahsettikleri böcek aynen benim kutudan çıkan gibi siyah top gibi bişey mercimek tanesinden az büyük belki bir ihtimal dışardan mı girdi acaba diye şüphe vardı içimde şuan oda kayboldu 😞
ikos58 [silindi] her bebege tabıkı her sey ıyı gelmeyebılır ama ben kullanıpta memnun olmayan hıc gormedım bır kez dene bakalım canım ınsallah ıyı gelır mınnosuna 🤗