G_ADAN [silindi] yok direk araştırarak en iyisi olsun diyegolden goata geçtim. Diğer mamalara göre içerik yönünden çok iyi bi mama
MerveAyrtTa [silindi] evolvia bağırsak sistemini de düzenliyor isterseniz onu deneyin şeker oranı da az
TZA Karen ayyyy inanmıyorum ya ben şoktayım şu anda tarihine filan baktın mı ya nasıl olabilir böyle iğrenç bi şey bu mamalar hangi koşulda yapılıyo niye korunmasına dikkat edilmiyo pislikler
ArasAtlas Bu sadece hipp marka icin geçerli değil galiba gecende bir arkadaş evolvia da çıktı diye bir post açmıştı 😬 ne yapıcamızı şaşırdık
Karen ArasAtlas onu görmedim ama hipp için böyle şikayetler var sanırım çünkü jokere gittim ve sordum hippten böyle böyle şikayetler alıyomusunuz diye asılsız o söylentiler inanamayın dedi demekki var şikayet bende benim kutudan çıktı dedim
Narin ArasAtlas Evet bendim o. İnternetten baktığınızda göreceksiniz ki tümm markalarda böyle şikayetler var.Yazık bu yavrulara çok yazık
EndamEyll Ben de hipp kullanıyorum oğlum dört aylık ama karşılaşmadım öyle bi durumla . Migros’tan alıyoruz biz . Şimdi kötü oldum 😏
Timja Karen ay benim süttüm yetmiyor die dün aldım bu mamadan daha kullanmadım ama şoktayım şimdi ne yapıcağız biz ya 😔😔
Utkuayazim Biz dogdugundan beri mama destekli gidiyoruz. Evolvia kullaniyoruz ve hic degistirmedik. Cok sukur hic de sorun yasamadim tadini da cok seviyor.. 2 ay 19 gunluguz 8 kg yaklastik 🤗 bide hipp daha iyi diyorlar diye ona gecmeyi dusunuyordmm butun fikrm degisti 🤔
ErtugrulAnnesii Utkuayazim kilosu masallah cok iyi neden mama destekli gidiyorsunuz anne sütünüz yetmiyor mu?
Minikprenss Utkuayazim ay maşallah bizde 20 günlüğümüz mamaya başlayacağız ama memeyi bırakır diye korkuyorum dr başaması lazım dedi doğduğundan beri hiç kilo almadı ne sıklıkla veriyorsunuz mamayı ce kaç cc veriyorsunuz
ErtugrulAnnesii Karen Allahım sen koru evlatlarımızı artık neye guvenicez napıcaz artık paranoyak oldum sürekli bakıyorum mamanın içine 😞😞hem o kadar para ver hem de böceklerle ugras
Karen ErtugrulAnnesii yani en dikkat edilmesi gereken şey en iyisi olsun istiyoruz ve içinden böcek çıkıyo