Lavinserpil ya geçiyorda sonra bir atak daha bir daha bir daha bir daha 😂 sonra sen bi bakmışsın bu duruma alışmışsın bu senin normalin haline gelmiş 😂 benimki 8,5 aylık atakta sürekli ağlıyor süreeeeeeekli. Ama yıkılmadım ayaktayım herşey 4. Ay atağıyla başladı. Ama uykusu düzeliyor sonra öerak etmeyin.