Lavinserpil benim oğlum doğdu doğalı sakin olmadığı için anlayamıyorum ama ☺️uyku düzenimiz çok değişti. Gece uykusu yok. Tüm gün mızmız, kucakta dolaşmak istiyor. Emmek istiyor emmiyor, ne istediğini bilmeden ağlıyor. 4,5 aylık, sabırlar diliyorum hepimize 😌